torsdag 29 mars 2012

OOOOOOOOHMYYYYYYYY!!!!!




SER NI DOM HÄR BILDERNA!??!?!?!??!??!?!??!? AAAAAAH DET ÄR MITT B1A4 IGNITION ALBUM!!!! OHMY! JAG DÖR! AAAAAAAH<3<3<3<3  SHIIIIIIIIIIIT<3! DET KOM IDAG! MWIIII I'M DYIING<3!

Fast jag får inte öppna det än, Belliii Cissii och Klara ska sova hos mig i helgen och då ska vi öppna albumen tillsammans :D KAN INTE VÄNTA!<3 Isabel har också beställt album, 3 styckna! :D Fast dom har inte kommit än.. Men vi öppnar dom i helgen ändå o.o

HHAAAAAH nu vet jag inte vad jag skriver XD I'M SO HAPPY! IIIIIIIIH KILL ME! Aniyo don't kille me^^ Vill inte att du ska döda mig, tyvärr C: MEEN ÅH SLUTA SKRIV! XD Mina fingrar bara skriver nånting, jag hänger inte med. Heeeeeeh, är för glad för att orka bry mig om vad jag skriver XD

ANNYEONG! Jag gör både day 16, 17 & 18 imorgon istället C;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era kommentarer! ;3 ♥